
Ruim 80 jaar hebben de VS nu troepen gestationeerd in Europa en het lijkt erop dat de Amerikanen dat ‘zat’ zijn. VS-buitenlandchef Rubio heeft tenminste aangekondigd dat de prominente militaire aanwezigheid van de VS in Europa opnieuw tegen het licht…









